Wednesday 17 July 2013

tamat sudah degree

assalamualaikum

alhamdulilah. nampaknya aku sekarang boleh move on to the next stage. tihehe. bersyukur kepada Allah sebab aku dah habis degree. selama 3 tahun aku duduk bergelumang dengan assignments, projects, quizzes, tests and exams, now aku boleh duduk dengan senyum lebar sebab everything gonna be end soon. 

insyaAllah.

semalam, berakhir sudah final year project yang mengambil masa setahun untuk disiapkan. gila tak gila lah sebab siang malam pagi petang banyak habiskan masa untuk itu. korbankan masa dan tenaga untuk hasilkan satu projek ! oh man, now it was finished ! yeaah !

this is my final year project. alhamdulilah. it success.

bergambar dengan board. ohh this is kenangan oke :)

pada hari kejadian presentation.
walaupun masa presentation tu kene hentam segala bagai, tapi aku dan teammates berjaya jugak habiskan dengan jayanya. dan alhamdulilah. dah tau jugak berapa kami dapat untuk project ni. *tears*

dan sekarang, kami hanya perlu repair sikit report yang sedia ada. biasalah, ada some mistakes yang memang perlu dibetulkan. tak sabar nak hantar finalized report dan balik rumah. wehuwww :')

TAPIII !!

tempat praktikal tak dapat lagi. uwaaaaaaaaaaa !!T_T *tears again*

 
 

 

3 comments:

  1. mmg syok kan rasa bila da nak abis study..hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah geng..tajniah skali lagik!

    ReplyDelete
  3. assalam akak. sy dapat kos ni. hm memang susah ye kak? huhu. pastu skop kerjaya camne pulak? ramai yg cakap kos ni susah dapat kerja. betul ke kak?

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good