Thursday 11 July 2013

happy ramadhan !

assalamualaikum. selamat malam.

pertama kali, alhamdulilah. dengan izin Ya Rabb, aku masih berpeluang untuk bertemu bulan ramadhan yang penuh mulia ini. masih berpeluang menunaikan 2 hari puasa dengan penuh kesyukuran. dapat puasa kat rumah, sahur dan buka dengan family. that's the great moment yahh !

rasa macam kelakar pulak bila dah 2 ramadhan baru kecah nak tulis entry untuk sambut ramadhan. haha

biasalah, orang busy mengalahkan datok, memang macam ni lah gamaknya. haaa gittewww

and for your information, bersyukur kepada Ilahi, aku berjaya habiskan degree untuk 3 tahun ini. and I'll keep praying supaya sem ni aku dapat keputusan dengan cemerlang. aminn. guys, pray for me too oke ;)

rasa macam baru semalam mama send me to UiTM to further my study, and now, I am lying down on my bed, waiting for my internship offer. yehaa. can't wait to end up this 3 years degree life, and come into real life that's kerja. KERJA. kumpul duit, mau tolong family. insyaALLAH

actually, dalam hati mau kahwin. berdoa agar Allah tetapkan jodoh yang mampu memimpin aku kesyurga dan menyayangi aku sepenuh hatinya. amin aminn. umur dah 23 tahun, gila tak fikir pasal jodoh ? that's normal guys !

ehhh. sebenarnya tajuk pasal ramadhan kan ? haha well, melalut kelaut tu perlu sebab dah syok sendiri kihkih.

anyway, HAPPY RAMADHAN to all Muslim and Muslimah ;) 
May Allah shower us with barakah.
insyaAllah ^^,

 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good