Friday 24 May 2013

melapor diri

assalamualaikum. selamat malam

first of all, nak salahkan diri sendiri sebab tak manjakan blog ni, almost one month. mungkin tengah dalam mood stabilkan diri, takpun tengah busy tahap tak hingat. almaklumlah, student final year, for sure busy kan, assignments, projects, quizzes, tests and entah pape lagi lah. 

padahal within that time, masih menyempat pergi hang out with friends, keluar dating ( eh ni tipu ), berkaroke, bowling and others activities yang me'lagha'kan

bukti ? ni haa 

menyempat je curi masa, nak buat gathering satu kelas, pergi main bowling. sumpah seronok gilaaa, lempar bola bajet main bola tampar. kau mampu ?

emmm. rasa macam nak update blog, nak taip sepam dua entry, terasa malas tahap petala. memang malas. kalau dulu, madah ada masa, terus taip sepam dua entry, kadang tu sampai berpam-pam. sekarang, nak minta idea datang melimpah ke ladang gandum punyalah payah, sampai rasa nak berhenti berblogging

amboii. 

well. sekarang aku tengah risau tahap cipan, sebab aku tak dapat tempat praktikal lagi. bulan september ni sampai bulan december aku dah kena buat internship, tapi tempat pun aku tak dapat. rasanya adalah dalam 6 company aku apply, tapi semua tak bagi jawapan lagiii. huuu );

by the way, tolong doakan aku yang terbaik oke. aku rasa macam kelakar pulak ni tetiba taip entry setelah sekian lama tak menaip. 

byee ^__^

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good