Friday 26 October 2012

selamat hari raya aidiladha

sepatutnya masa ni aku pergi menyibuk tengok orang korban, tapi memandangkan tahun ni kat tempat aku tak ada orang korban, so aku pun menyibukkan diri depan lappy tengok gambar orang lain yang buat ibadah korban ni. hehe

rasa macam sedih pulak bila tahun ni tak dapat tengok ibadah korban depan mata. kalau last year, atok and my atok sedara did the korban. so, I'm the one yang menyibuk tanpa rasa malu tengok orang sembelih lembu, tengok dorang main dengan lembu before the lembu got slaughtered. tahun lepas memang daebak lah ! sebab dapat tengok depan mata

alhamdulilah. pagi tadi aku dapat buat solat sunah hari raya aidiladha kat masjid airport senai. pagi-pagi mama dah kejut suruh bangun, lepastu mandi sunat hari raya. tapi sebelum mandi, pergi mencekik dulu. sebab perut lapar gilaaa since malam tadi. konon jaga badan sangat, sampai malam tanak makan, tapi bila pagi, omaaaihhhh. lapar kemainnn. tak makan malam pun tapi badan tetap macam kene pam

so, aku nak ucapkan selamat hari raya aidiladha untuk semua orang ISLAM kat dunia ni tanpa mengenal umur, warna kulit dan sebagainya. yeaahh ! I know, ucapan kali ni macam skema gilaaa. aku pun tak tahu pehal hikhik

well, my perut dah start lapar balik. ni konon nak jaga badan, tak dapatlah nampaknya. bila mama serve rendang ayam dengan sambal goreng paru, soal rasa lidah memang tak boleh tipu * apa kena mengena ni *

ni mama aku yang semangat ajak amik gambar pagi tadi masa kat masjid. bukan akuuuuuu :D

2 comments:

  1. Selamat menyambut hari raya aidiladha :)
    *belum terlambat lagi nak wish kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt hari raya aidiladha..belum terlambat lg..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

      Delete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good