Sunday 7 October 2012

first time kat subang parade

weekend ni, memang tak sah kalau tak berjimba ataupun erti kata lain, meronggeng. sangat beruntung sebab minggu ni assignment tak ada, semua dah complete. so, semalam aku memang tak ada benda nak buat. satu hari memang duduk depan lappy, layan cerita, bergayut, buang masa, tidur dan seangkatan aktiviti yang membuang masa

so, tadi, aku dan 3 orang kawan aku terus berjalan pergi subang parade. nak tau tak, dah nak 2 tahun setengah kat shah alam ni, tadi baru first time aku menapak kat subang parade. selalu tengok sebelah mata je subang parade bila nak pergi sunway pyramid. 

masuk dalam subang parade, tempat first kitorang cari adalah tempat makan. yelah, sampai pun dalam pukul 12 tengah hari. perut kitorang memang dah berkeroncong so wajiblah cari makanan untuk diisi. WAJIB ! pusing punya pusing, at last kitorang stick kat penang nyonya. dekat lower ground

masuk-masuk je cari seat yang ada bantal. senang. kalau ngantuk terus tidur lepas makan. teruk betul perangai anak dara

dua orang kawan aku yang turut serta menyibukkan diri.

muka masing-masing blur semacam. lapar agaknya

iklan tak berbayaar. PROMOTE ! PROMOTE !

ni nak makan ke nak tidur ? siap berbantal segala =) tapi gambar blur. ko hado ?

boleh jadi promoter tak ? ada gaya ? kihkih

ni pengat pisang. wani and ana order set. pengat pisang ni includes sekali dalam set tu. ni aku rasa pisang semua dah mati kelemasan, sebab tak nampak pun pisang timbul

mi bandung dalila. masin ya amat. ni mi bandung ke mi kuah ? - RM 8.90

spageti bolognaise. sedaaap. serius terus lapar balik tengok gambar ni. SERIUS ! - RM 13.90

ni ikan masak sos ape ntah. termasuk sekali dalam set yang wani and ana order. dorang kata ikan ni hanyir sikit. ( tak sedap kot )

ni tomyam seafood. dorang kate boleh laaaah. aku pun tak rasa. ni termasuk jugak dalam set tadi

beverages ni korang patut try. sebab sedap. hikhik. aku suka sangat. milkshakes chocolate. - RM 6.90

teh ais dalila ( hantu teh ais ). dalila cakap teh ais ni tak sedap. tengok colour pun dah tau

lepas siap melantak, kitorang pun jalan dan jalan dalam subang parade tu. kalau korang tanye " how subang parade ? ". aku akan cakap " sunway better and better " sebab sunway besar dan besar. luas pemandangan. banyak sikit tempat boleh jalan. banyak lagi duit aku boleh habis. cisss !

suasana kat subang parade. masih belum ramai orang, padahal dah pukul 1 petang kotttt

homaigoddd ! bertambah gemokk -..-

si odah aka hazwani izzati. nama cantik, tapi ikot suka aku panggil dia odah. suppose I call her sood. sem ni dah maju, panggil odah


yang suka bergambar cuma bertiga. jadi cuma ada aku, odah dengan ana banan !
kan aku sudah bilang, aku kalau keluar, kalau tak habiskan duit memang tak sah ! tak semena-mena, tanpa rasa bersalah, beli dua pasang kasut. errghhhh. kopak !


suppose tak payah beli pape tadi. tapi nafsu dihati tengok kasut memang taley tahan. terus bantai dua pasang kasut. dalam pukul 3 aku dah beransur pulang. esok ada class bhai. haruslah pulang kepangkuan jalan awal. kalau tak rabak mata nak menahan esok kat class kalau ngantuk. haphap

 

2 comments:

  1. Thanks a ton for stating your opinions. Being a writer, I am always in need of unique and different solutions to think about a topic. I actually uncover fantastic creativity in doing this. Many thanks

    ReplyDelete
  2. Very useful blog. Keep up the good work.

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good