Wednesday 26 September 2012

kearah kesibukan

assalamualaikum.

rasanya dah 10 hari aku tak update blog. eventhough I often to check my dashboard to get any news from u guys ( I memang prihatin ), but aku langsung no idea to write, to tell, to story. 

gilerr busy kan, tapi banyak masa untuk meronggeng. acane tu ??

well. this week is third week for sem V for me. so far everything did well. dengan assignment berlambak, dan paling scary moment, bila aku dengan two others group members, kene reject bila dah pilih supervisor untuk our final year project next sem. memang takot cuak kebebeh segala bagai aku rasa. at last, dapat jugak supervisor yang kitorang close and boleh deal and willing to take us as his students. alhamdulilah.

so, dah tak boleh nak buang masa sangat sebab dah kena start cari bahan, cari info, cari prove, cari pasal ehh tak. untuk start our propasal that must be submitted at the end of this semester. alaa lambat lagii kot, sekarang baru 3rd week kan. banyaklah aku punya lambat lagi, lepas ni, berlambak lagi assignments, presentation yang kene full komitmen and attention to settle up all of these matters. nampaknya, sebagai student final year bukan senang kan ? bukan boleh goyang kaki nak dapat anugerah naib canselor ? -..-

tadi pagi masa class BEL 492, dah dapat task from lecturer untuk prepare one topic that should be present just after mid-term break. aku rasa mid-term break aku nanti tak ada lah 'holidayy' sangat. sebab aku yakin waktu tu nanti mesti banyak gila assignment, banyak task nak kena submit, banyak benda nak kene search. argghhh ! sakit kepala tetiba pulak :P

by the way, that is responsibility as a student right ? nak taknak, memang kena face lah semua obstacles before dapat segulung ijazah. kenapa ayat aku macam skema sangat ni ? hakhak ( gelakkan diri sendiri )

 

 

1 comment:

  1. Saya tak bayangkan mcm mana busy nya akk yg amik ijazah nie. Kami yg Diploma ni pon tunggang langgang, inikan pula ijazah. anyway,good luck in whatever u do kakak! :)

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good