Tuesday 11 September 2012

first day for sem V

Ya Allah. macam tak sangka sangat. dah sem lima rupanya aku ni. ehh rasa macam baru semalam nak ambil UPSR. cehhh mementang sekarang ni tengah amik UPSR hikhik. so, hari ni hari kedua aku dalam sem V . fuhhhh final year. should realize this oke =_='

well. hari pertama pun dah buat hal. bila diri tak bekerjasama dengan hati, maka perasaan untuk pergi ke class tu langsung takde. cuma ade perasaan untuk meronggeng dan meronggeng. * perbetulkan niat ye * ish ishhh

semalam pagi, aku tak datang class. sebab dah tahu sangat, first week first class selalunya tak ada lecturer. unfortunately, ade pulak lecturer. so, burn 1 class. kihkih. bila dah rasa bersalah, datanglah class untuk QMT420 ( statistic method ). yang ni aku mara, takde lecturer pulak. takpe, tgu pulak class untuk 12.30 punye, for complex analysis. luckily ada lecturer

bila dah rasa macam malas nak datang class petang, dan kawan aku ajak pulak pergi merendek. automatically terus cakap " JOMMMMM " ( tetibe buat macam isi penting pulak ) hikhik nak meronggeng laju je, tanpa rasa bersalah ponteng class taxation pukul 4.00 - 6.00. huiissshhh

terus merayap sampai ke sunway pyramid kaauuu ! dengan baju kurung tuuu. tak boleh blah. aku rasa sangat baik dan sopan bila merayap pakai baju kurung tau taakkk. aku last berjalan pakai baju kurung masa kat UIA zaman dahulu kala. tu pun sebab keluar UIA kene properly attire and cover ur aurah completely ! tak boleh pakai jeans

4 gadis yang merayap semalam. habis class terus merayaaap !


so, sampai je sunway, terus perut rasa lapar. dan menuju ke penyet express. aku memang selalu makan kat sini. sebab nasi ayam penyet die sedap sangat. sambal belacan die pedaaaassss sangat !

khusyuk order makanan. lapar tahap gaban =_=

this was what I have ordered. combo meal with meatball, fried egg, beef bakar, and nasi putih - RM 16.90

bakso kuah. aritu aku makan sedap, kali ni KUREEENGGG sedap - RM 6.00

very the melayu kaauuu makan pakai tangan. senang nak ratah makanan

total up for 6 person makan. kire oke lah. tak mahal sangat. satistied makan kat sini =)

dah habis makan, terus pergi solat zohor. ishhh perut perlu diisi dahulu sebelum pergi solat, takut tak khusyuk. kihkih. lepas solat, plan asal hanya nak windows shoping je. tapi bila nafsu shoping naik meluap-luap, tak boleh tahan lah. rembat jugak sepasang kasut dan satu cardigan. out of budget ! tapi ada aku kisah ? HAHA

at the end, dapat jugak cari kasut aku yang kaki besar godangg ni

si wani aka sood aka odah. nama diberi memang komersial lagi boom !

si jenab aka eyza aka mate saya bulat. ohhh corak baju ni banyak pulak sama dengan corak kasut. cisss bedebah !

seronok betul dapat meronggeng hari pertama pergi class. kihkih. orang sibuk pergi class, aku gumbira berjimba. niat dihati, nak belajar bersungguh-sungguh nak kejar ANC. korang doakan aku tau. please lah doa untuk diri kita bersama

1 comment:

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good