Tuesday 3 July 2012

nak kahwin jugak ^_^

assalamualaikum.

selamat petang. petang petang macam ni memang malas dah nak study. so, duduk depan lappy sebentar bersama blog tercinta paling cool benda boleh buat petang-petang macam ni.

dalam aku tengah minggu exam ni, ramai pulak memembe aku kahwin. makanya, memang aku tak dapatlah nak attend dorang punya wedding. hanya gambar je mampu aku lihat dan aku ucapakan selamat pengantin baru.

bukan itu yang aku nak cakap. tapi bila tengok orang kahwin, secara tetiba, tanpa dipaksa, tanpa rela. hormon miang ni dengan selamba disecrete secara lebihan tanpa kawalan. terasa macam nak lari balik rumah, nak cakap dengan mama.

" ma, kakak nak kahwin boleh ? "

haa ! konfem mama aku terkejut beruk dan akan berkata.

" buang tebiat ape ? "

waaa ! ini bukaan buang tebiat. ini adalah keinginan. sapa yang taknak kawin bhai. kalau tanya orang gila pun dorang nak kahwin. inikan aku. sepuluh kali mau beb ! 

hah ! sudaaah. exam pun tak habis lagi. berangan nak kahwin. tapi kahwin awal pun oke beb kot. dapat hindarkan diri dari maksiat hati. maksiat mata. maksiat telinga. haishhh. terlebih dah aku punya angan-angan ni

# borang nikah please. :P

 







3 comments:

  1. hikhikhik..... sabo dik... exam dlu ekk...

    ReplyDelete
  2. ni wajib berkahwin dah ni. hehe.

    ReplyDelete
  3. haha..abes blaja nnt kawen k..hik2
    *jom singgah bace kisah abg sy jom
    sayadalahaku.blogspot.com

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good