Saturday 30 June 2012

exam just begin !

assalamualaikum ! hye guys.

yeah. I just done my first paper petang tadi. my first paper, alhamdulilah. paper yang aku rasa boleh jawab dengan tenang. walaupun ada soalan yang aku rasa aku macam tak pasti jawapan dia. tapi aku dah usaha, dah berdoa. so, I will tawakal ila ALLAH. insyaALLAH.

and my second paper is on 4th july. that is cost accounting II. erk. rasa macam berdebar lah pulak bila fikir paper yang killer dan killer kan. aku rasa sem ni macam tak boleh perform well pulaak sebab semua paper susah teramat sangat. orang cakap, dalam dunia ni apa yang senang ? semua susah kot. maybe makan senang. tapi kalau tak ada duit, nak makan guna apa ? makan angin boleh lah. hekhek

tadi aku rasa macam tak percaya pulak, yang aku berada dalam dewan untuk jawab exam. rasa macam baru semalam kot abis exam dan baru semalam tengok result untuk sem lepas. rasa macam baru je meronggeng. rasa macam baru. rasa macam. ahh kalau semua rasa macam. bila nak betulnya. asyik rasa macam je. haishhh

bila orang cakap, macam mana aku cope stress dalam minggu-minggu exam ni. erm. aku buat bodoh je. eh tak la. aku study sambil main game, study sambil tengok movie. study relax-relax. tak pernah dalam hidup aku, aku study gila-gila. sampai masa sekolah dulu, mama aku marah aku sebab study depan tv. tapi as long as result exam aku tak affected, mama aku tak boleh buat apa. sebab that is my style. 

* lain orang lain cara bhai

eh. before aku lupa. i just wanna wish happy forever until jannah to my friend NURUL SYUHADA n AHMAD FADILLAH. sebab depa baru je nikah semalam and reception dorang hari ni. sedih gila ni sebab tak dapat nak attend. doa je lah mampu aku bagi. (:

dah. nak study. bubyeee !

 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good