Friday 20 July 2012

aku rinduu.

rasanya macam lama sangat dah tak luahkan perasaan kat dalam blog. tetiba malam ni layan lagu jiwang, macam nak luahkan perasaan pulak. baru aku perasan saat ni dah 20th july, that's mean esok ialah 21st july.

maknanya esok dah puasa. YA ALLAH. semoga ramadan kali ni lebih bermakna buat aku dan keluarga. dan semoga tahun ni, lebih baik dari tahun yang lepas. 

walaupun dah nak hampir dua tahun, tapi aku rasa macam baru je semalam benda tu berlaku. macam baru semalam aku masih mesej dengan dia, macam baru semalam aku call dia, dengar suara dia, dengar gelak tawa dia, macam baru semalam aku dengar dia marah aku, macam baru semalam aku jumpa dia

tapi sebenarnya dah nak dua tahun semua tu berlalu. dua tahun ni mungkin orang dah cakap, aku dah jumpa pengganti, but the fact is, I still like yang dulu. masih sendiri, masih menahan rasa hati, masih berusaha melupakan, masih berusaha bangkit dari kecewa

kadang-kadang aku rasa dia masih disisi aku

hakikat sebenar, aku rindukan dia. 

the only present from him that I still keep. ;')
 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good