Sunday 17 June 2012

#test and #tahniah

assalamualaikum. 

walaupun rasa macam tak cukup masa nak update entry ni, tapi aku selit jugak waktu dan ruang untuk aku meluahkan rasa yang terpendam dalam jiwa. acewwaah ! padahal rasa nak menangis pun ada ni. sebab sebab rasa macam stress sangat ni !

I'm gonna have a numerical test tomorrow morning. so, malam ni aku dok pulun notes dari td. since pukul 8 oke. actually, the silibus that gonna be ask for tomorrow only 4. that is :

- simpson's 1/3
- simpson's 3/8
- runge kutta for 4th order
- taylor with 2nd order

TAPI !

bila study with facebook, makanya, one hour study become 4 hour study. huk aloh. facebook punya pasal. dok kacau kawan sikit, dok gayut sekejap, dok berangan kejap, dok bergosip sekejap. there should one hour, jadi 4 hour. ni aku da tutup notes. then, menepek kejap untuk blog. yeah !

and bydway. nak ucapkan tahniah dekat kawan baik aku ECAH sebab baru je get married siang tadi. semoga kau bahagia hingga ke syurga geng ! tunggu turn aku pulak yaw. cepat-cepat dapat baby. and jalankan tanggungjawab as a wife sebaik mungkin (:



No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good