Friday 23 March 2012

selesai satu hal !

hari ni, aku ada class mathematical method je. 2 jam class untuk hari jumaat. is it burden to you ? bukan aku nak cakap datang class ni menyusahkan, tapi kan lagi best kalau hari jumaat tu tak payah ada class langsung. menyenangkan pelajar especially yang duduk luar kampus macam aku ni. lepas class, aku straight went to library nak cari article for my assignment. sem ni kena ambil subjek BI kot. kena speaking london oke mak peah 

tak menyempat nak tidur, nak bagi kepala ni riingan sekejap tanpa beban, nak manja-manjakan diri dengan bantal, tedy bear, dah kena selesaikan satu tugas. it's more tanggungjawab. so demi responsibility yang ditanggung, melangkah jua pergi keluar ke PKNS untuk cari barang hamper for induction next week

yang aku bengang dan panas hati ni, ada lah seorang ni yang tak habis-habis nak bangkang apa orang cakap. dah orang decide ni, ikut je lah. tak payah lah nak protes sangat. macam kau bagus sangat. kami tahu lah nak buat kerja kami. dan kau punya decision tu boleh menyusahkan orang lain tau tak ! please respect others before you want others respect u * aku memang tak boleh ngam lah dengan orang yang tak tau nak respect orang ni *

akhirnya. selesai lah satu masalah pasal hadiah. nak cari hamper je pun. sampai 6 orang ikut. yang tak ada kena mengena pun menyemak sekali. dah lah aku menyampah !

dan paling kasihan. kat kawan-kawan aku ni lah. siap duduk kat tepi rak barang-barang ni. mari-mari. kita saksikan remaja-remaja yang sangat berbakat besar untuk jadi pekerja hypermarket. mau dorang baca ni, tak pasal-pasal aku kena lanyak kehkehekeh

 ni tengah sibuk kira harga barang. kang terlebih, kena bayar lebih. kang terkurang kita pulak yang rugiiiii





khusyuk giila kira. satu doploh sen. dua limaplohsen. empat seringgit. kira-kira !!

 


menyempat je memasing. buat hypermarket tu macam rumah sendiri kan. ape ada hal. orang yang lalu lalang pun dah pelik tengok kami siap duduk kira barang. kisah apa. bukan mencuri pun. habis cari barang, habis kira. pergilah bayar kaan


ngehngehngeh
ni budak yang tolong tengok

selesai satu hal hari ni !
(:

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good