Friday, 23 March 2012

senyum tak semestinya gembira.

kalau orang senyum atau ketawa tu, tak semestinya orang tu memaparkan perasaan sebenar dia. 

# maybe orang tu ketawa sekadar nak lupa segala kesedihan yang dia rasa. 
# maybe orang tu senyum sebab nak hilangkan keresahan dihati. 
# maybe orang tu gelak sebab nak buat orang disekelilingnya happy. 

who know kaan. 


aku sedaya upaya cuba jadi tabah.
aku sedaya upaya cuba jadi tenang.
aku sedaya upaya cuba jadi orang yang paling happy
walaupun aku tahu perasaan ini sarat dengan derita.
 

 

4 comments:

  1. seyiap kesedihan akn dibalas dgn kegembiraan 1 hari nt...bersabar lah =)

    ReplyDelete
  2. cuma diri kita dengan Allah yang tau apa kita rasa ..

    ReplyDelete
  3. @ tia : aah. ALLAh je tau apa kita rasa kan. huu

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good