Friday 23 March 2012

teringin nak makan dengan dia

assalamualaikum.

ni aku malas ni. sampai sawan rindu aku dekat dia. mesti segala benda pasal dia, aku ingat. satu pun tak lupa. tak tercicir dari kotak otak yang sentiasa berfikir itu ini tanpa henti kecuali tidur. kalau tidur pun masih berfikir, tu susah. 

aku sangat rindu nak makan dengan dia. nak duduk satu meja dengan dia. nak main mata dengan dia cewaaaahh ! nak pilih menu sama-sama dengan dia. nak makan makanan yang sama dengan dia. nak suapkan dia makan. nak lapkan mulut dia kalau dia makan comot. nak tengok dia makan dengan pelahap. nak tengok dia habiskan makanan aku kalau aku tak habis. nak rasa suapan dari dia. nak tengok senyuman dia. nak dia !


awak. ni untuk awak !~

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good