Saturday 31 January 2015

Kembali ke pangkal jalan

Assalamualaikum

Ya ampun. 2 bulan busy tahap gaban sampai tak ada masa nak update blog. Dan sekarang boleh tarik nafas lega sebab dah habis semua segala azab dalam master ni. Dah settle dissertation, dah viva, dah buat correction and hardbound was submitted. Alhamdulilah. Rasa segala pahit masam payau semua dah hilang. Air mata sengsara derita semua dah lega. Syukur padaMu Ya Allah.

*tapi result tu tak tau lah excellent ke biasa-biasa je*

T_T

menangis bawah bantal :'(

And now, announcing I'm officially a job seekers and husband seekers. Eh yang husband seekers tu nipu jee. Tehee. Tapi kalau ada pilot nak masuk meminang, oh luas tapak tangan padang golf aku tadahkan bhai. Kihkihkih :P

Sebenarnya aku tak tahu nak cerita apa, sebab sekarang ni mood tengah masih honeymoon. Eh mood masih holiday. Within 2 weeks, aku jalan sakan dari Penang - Langkawi - Johor (hometown) - Melaka. Esok nak travel to Singapore pulak. Oyeyeyehhhhh, marilah bersama kita cuci mata. Mihmihmih

Holiday ke Penang is unplanned oke, sebab tujuan pergi Penang masa tu nak pergi interview MARA for Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred 41. Jangan tanya aku how the interview was because interview aku sangatlah teruk. Kahkah. Tak well prepared memang macam tu lah, sebab dalam hati cant wait nak jalan kat Penang (teghukk peghangai)

Belanja satu gambaqq masa kat penang :P

 And then, selang seminggu, I was fly to Langkawi. The real holiday sebab nak pegi Langkawi tu dah plan lama masa awal-awal masuk sem II hari tu. Nampak, masuk sem bukan semangat nak belajaqqq, tapi semangat nak holiday. 3 hari 2 malam kat Langkawi sangatlah tak cukup, sebab banyak lagi tempat and aktiviti yang tak dapat buat. So, plan nanti pre honeymoon nak pergi Langkawi, nak buat semua benda alah yang aku tak dapat buat. Tapi bila nak honeymoon tu yek. Krik krik krik

So, dah habis semua vacation, pulanglah aku ke pangkal jalan ke Senai, tempat jatuh lagi kan dikenang, inikan pula tempat bermain. Haa, giteww. Almost 2 months jugak aku tak balik rumah sebab busy yang melampau kan. Dan lastly, home sweet home. That is why I love my home. Manissssss :D

And now, mohon sesiapa nak bagi aku kerja, boleh lah roger aku. Jangan bagi aku kerja driver sudah, memang fail ! 

 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good