Tuesday 18 June 2013

malam si cantik dan si hensem

assalamualaikum.

aku nak buat entry paling cepat dan paling laju. memandangkan sekarang aku terpaksa jadi pencuri masa dan waktu, aku kena curi satu waktu untuk update blog aku ni. almaklumlah, aku dah minggu akhir dalam untuk sem last ni. next week dah study week, lepastu start on 29 jun aku dah first paper. wuhuwww berdebar lah siot

oleh yang demikian, adalah suatu malam yang dicipta khas untuk si cantik dan si hensem iaitu malam pra-graduan yang boleh buat semua orang fefeeling macam dah grad. dengan tema colour blocking, terserlahlah warna-warna yang terang lagi silau untuk malam itu

suasana malam gemerlapan seribu bintang ;)

3 orang si gojes kelas aku. mereka cantik sangat

puteri-puteri dalam kelas aku. I'm gonna miss them nanti

dari kiri, odah, syeri, aku dan kak midah

memasing muka berubah habis. solek bagai

paling tak boleh blah, makcik aku ucap "selamat pengantin baru". aku jawab aminnnnn :D

kelas yang havoc lagi vogue. haahh gitttewwwwwwwwww

bersama lecturer muda yang kacak. (sir, sila bagi markah lebih ye)


harus mengabadikan setiap detik bersama tak kira waktu

saya ada cermin mata bulat, awak ada ? kikiki
semoga aku lulus semua subjek sem ni dengan jayanyaaaa ! amin Ya Rabbal Alamin ^^,

1 comment:

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good