Tuesday 5 March 2013

helo last sem ! senior sudah ;)

pejam celik, pejam celik. rupanya dah nak 3 tahun dah aku kat shah alam ni. rasa macam baru semalam pergi daftarkan diri untuk masuk UiTM. woaahh macam tak percaya kan, bila dah jadi final year student, dah jadi senior. terasa macam nak cakap " wa senior beb ! "

hikhik terasa berlagak pulak

well. sem ni schedule memang tak pack langsung. banyak gila gap. banyak gila masa terluang. nampaknya masa terluang tu akan jadi masa terbuang kalau tak diisi dengan aktiviti-aktiviti yang boleh mendatangkan pekdah. mungkin aku akan isi dengan tidur dan tidur. tak pun pergi meronggeng wakakaka

bila dah last sem ni, mulalah start buat kerja tak senonoh. extend cuti sesuka hati bajet UiTM tu aku punya. suppose semalam aku ada class, tapi aku baru cecah kaki kat shah alam pukul 3 petang tadi hihi selamba badak kan -..-

tak sabar nak habis last sem ni. nak praktikal then I'll have the jubah day that everyone is waiting for. maybe ;')

semoga aku dapat kejayaan yang boleh membanggakan mak ayah aku aminnn. ohh terasa sebak pulak kan tetiba

bytheway, hello everyone. please wave sikit kat aku siapa budak UiTM. and say helo if you are mathematical sciences student =P

 

2 comments:

  1. There are option gout treatment suggestions that do work and are entirely
    organic and safe. The reason for this protective
    effect isn't nevertheless recognized. A low uric acid diet plan for gout victims is really a diet made up of foods that are minimal in purines.

    Also visit my website: Gout And Cherries}

    ReplyDelete
  2. kejap aje 3 tahun tu.. nnt dah abis rindu kawan2 ler.. hehe

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good