Sunday 13 January 2013

ditakdir kita bersama

rasanya lately ni memang aku asyik update pasal study, kuliah, exam, assignment and those yang berkaitan dengan perjalanan hidup aku as student. busy buat assignment, busy study sebab ada test yang banyak within one week, cuak dengan soalan exam yang memang susah babas. memang aku perasan entry aku semua berkaitan pasal tu je semua

so malam ni aku terasa nak luahkan isi hati yang terpendam. kadang-kadang terasa, tapi aku malas nak menzahirkan. kadang-kadang tertekan, tapi aku malas nak lepaskan. bagi aku selagi aku mampu pendamkan segala rahsia hati, baik aku pendamkan. but if i couldn't, let me share it with my blog

yaarrrrr. blog is the best place for me to cry on. walaupun sekadar dalam tulisan, tapi ia sudah cukup untuk aku melepaskan ape yang aku rasa. mungkin tiada siapa yang aku boleh harap untuk aku kongsikan penyeksaan jiwa raga aku ni. memang tak ada siapa. 


cukup dengan lagu.
sudah cukup aku luahkan segala yang tersirat dalam hati ni
aku tak pandai bersastera.
tak pandai nak buat ayat yang manis bagai gula sekilo.
tak pandai nak buat ayat yang sarat dengan isi tersurat.
tapi aku cuma terdaya titipkan ia dalam lagu

YA ALLAH. JIKA DIA BUKAN UNTUKKU.
DAMAIKAN HATIKU DENGAN KETENTUANMU.
AKU REDHA DENGAN TAKDIRMU.
 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good