Sunday 6 January 2013

#7 life story

rasa macam almost 2 weeks aku tak update blog yang sekian lama sekian usang. well. orang busy kaaan. memang tak ada masa nak update segala menda ni. cewaaahhh * bajek orang nak tau lah kau buat ape kan * 

# ade aku kisah ??

sepanjang 2 minggu ni, banyak benda jugak berlaku. hikhik. masa krismas aritu, aku ngan family ada family day kat port dickson. family day dengan ex-classmates mak aku. class uollss geng-geng veteran ni bile buat reunion. macam tak sedar yang diri depa tu dah pangkat atuk nenek dah. haha 

pemandangan pantai port dickson from hotel corridor level 5

then, aku balik shah alam untuk menghadapi final exam sem V. kali ni serius aku cakap, memang berdebaaauuu ! pulun punya pulun, aku dah jawab 2 paper dah. complex analysis and partial differential equation. 

roughly, complex analysis susah. partial differential equation super duper susah. nak cakap boleh jawab tu, boleh lah kot. tapi untuk score A tu, hurrmmmmm. boleh gigit jari weyh. sedih gilaa bila soalan keluar tak sama langsung dengan apa yang lecturer ajar dalam kelas. ni sangat tak cool oke !!

then, memandangkan gap paper aku sangat lama, from 4hb till 15hb jan. so aku decide nak balik rumah. and now, I'm homeee !! yeaahhh, bila dekat rumah, nak buka buku memang malas, tapi kalau suruh buka tv aku lah yang paling rajin. hikhik

so, korang doakan aku final exam ni oke. nak dapat dean lagi untuk sem ni. :)

muka macam tak ikhlas nak senyum -..-
 

 

1 comment:

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good