Saturday 22 December 2012

5 sem tetap bersama

assalamualaikum.

hye dudes ! hye peeps ! well. officically tamat sudah lectures untuk sem V. that's mean tinggal lagi satu sem untuk ditempuhi before proceed with practical. then kahwin. ehh bukan. lepastu graduation lah. kahwin je fikir. kihkih

padahal final exam untuk sem V pun tak jawab lagi. start pun tak lagi. study pun tak lagi. hikhik ketawa sopan ye semua. memandangkan exam aku start 3 january, and it is seem masih lambat lagi, aku pun masih terasa mahu untuk berjimba dahulu sebelum berhabis pulun untuk final nanti. jadi, petang ni I have to go to Melaka, abang's house before tomorrow going to port dickson for my mom reunion with her schoolmates.

kelasssssss mama aku, reunion dengan kawan sekolah dia yang dah 30 tahun tak jumpa. nostalgia sungguh

so, aku sangat bersyukur sebab diberikan kawan-kawan yang happening dari sem I sampai lah sekarang. dan insyaALLAH kami akan bersama lagi untuk last sem. cehhhh tak sangka betul dah nak habis dah 3 tahun aku belajar kat UiTM shah alam ni. dan jika diberi kudrat, kekuatan dan ALLAH mengizinkan, aku nak sambung master right after my degree. aminnnn. doakan aku kawan-kawan dan sekalian alam yang membaca blog aku ni. TERIMAAASSS

tetiba rasa nak mengabdikan gambar-gambar sem V dan gambar-gambar sepanjang sem ini :)

sem ni kitorang decide amik gambar beramai-ramai. walaupun tak cukup kuota kami teruskan dengan siapa yang ada sahaja

memasing memang suka berposing bila depan kamera.

walaupun kaum adam hanya dua orang, kelas aku havoc macam pasar pagi

peace no war !!

bersama dalam kelas, bising sampai tak hingat dunia

skema sekejap untuk formal photo. COVER ! COVER !

open house sem berapa ntah aku tak hingaaat. setiap sem mesti cari masa nak berkumpul dan bergosipp. ehhh

muka masih freshy lagi. baru sem II ni. suci dalam debu

joined event pun sesama. itu baru ukhwah namanya

gathering lagi :)


anyway, dikesempatan yang mulia ini ( acewaahh ), aku nak ucapkan GOOD LUCK to all my dearest friends for this coming examination. ALL THE BEST. buat sebaik mungkin. semoga sem depan kita ramai-ramai dapat ANUGERAH DEKAN. aminnnnn.

 

2 comments:

  1. Unquestionably beliеve thаt which you ѕaiԁ.
    Your favοrite reason ѕееmed
    to be on the ωeb thе еаsiest thing
    to be awаrе of. I saу tο
    yοu, I certainly gеt annoyeԁ ωhilе people consider woгries that theу just don't know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

    Here is my web page: chinese herbal shop
    My web page: sports massage

    ReplyDelete
  2. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Hidup akan menjadi indah jika kita bisa bermanfaat untuk orang lain.
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good