Tuesday 2 October 2012

hari-hari kuliahku

assalamualaikum.

bila dah start hari isnin till friday, my days will pack and pack. sangat tak suka kan, bila kena kerah otak dan energy to fulfill all the classes, all the assignments, all the works. errghhh ! macam tak sempat nak bernafas kootttt. benci

lagi stress dan stress bila attend the class, and the lecturer is so strict and tak boleh ajak berbual. nak buat lawak sikit dah kene marah. nak cakap sikit dah kene perli. and the lecturer treat us like budak sekolah. aku bukan nak marah atau nak blame anyone, tapi please understand that we are teen oke ! janganlah treat us ( your students ) as kids . It's so annoying

oke stop cakap pasal lecturer. maafkan aku wahai pensyarahku. hanya meluahkan rasa hati. ciss !

bila pagi-pagi kena bangun awal, sangatlah meresahkan hati sebab aku memang jenis malas nak bangun pagi. kalau hari cuti kat rumah, confirm my mum will scream first, then baru aku bangun. sangat tak senonohkan anak perempuan satu mama aku ni. kahkahkah

well, right now is makmal time. my first class on tuesday. so, aku curi masa nak update blog. kat rumah, aku busy dengan movie and assignments. huahuahuahuah

1 comment:

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good