Wednesday 5 September 2012

jalan tak henti

assalamualaikum. selamat malam 

tetiba hari ni rajin nak update blog. tangan rasa ringan dan otak rasa beridea untuk melimpah ruahkan isi-isi dan kandungan untuk merangka satu karangan yang agak bermutu lagi membosankan. ( dah bermutu tapi bosan ? acane tu ? ) hikhik

apa kene mengena air ini dengan cerita yang akan ditaip di bawahhh ?

semalam malam, aku kompius. nak kua ke, nak g open house. nak kua ke, nak g open house. sampai hati aku tak tenang fikir pasal benda ni. kalau kua, seronok. kalau g open house, seronok jugak. pening punye pening. aku decide untuk kua dengan kau sebab dah janji awal. well. JANJI DITEPATI * bukan niat berpolitik


janji pukul 10, tapi datang pukul 12.30. ape kes ? memang kau dari dulu susah sangat nak panctual. takpe. tak kisah. sebab kau datang dengan kereta, so jimat waktu untuk kesana kemari. nasib baik, kalau tak memang aku malas nak kua dah. imagine, kalau naik bus, dah makan masa naik bus dalam half an hour, nak tgu bus tu spend more time lagi tau taaakk ?! * oke tanak emo sebab kau dah bawa aku jenjalan

^______^ senyum suka hati gembira seronok 

dari plan nak tgok wayang, kau bawa aku jenjalan g jusco tebrau. tah hape nak buat, aku pun tak tau. jalan-jalan cuci mata windows shopping itu jek. ehh a big thanks sebab belanje aku makan. TERIMASSS, sangat appreciate it. lain kali blanje lagi tauuu =)

then, after solat zohor, next ke johor premium outlet. what u call, JPO. fineee. short name. dari nak sebut pepanjaangg JOOHOORRR PREMIUMMMMM OUTLEEEETTT. JPO je senang. jangan Jepun sudah. a thousand thanks jugak. aku ni nama je duduk senai, tapi tak pernah lagi jejak JPO tu. tadi the first time. saje je sebenarnya ajak kau pergi situ sebab nak tengok apa yang orang dok sibuk cakap. emmmm tak boleh beli papee. sebab mahaaaal sangat ! hampeeehhh. scholarship tak masuk lagi. bengkeeeek je

tak puas jenjalan lagi, pergi pulak IOI mall. pergi IOI sebenarnye niat dihati nak bayar broadband je. tetibe bila dah kuakan duit tu, rasa nak kuakan duit lagi pulak. terus usha beg, wallet and whatsoever. cissss ! melayang jugaaak RM 100 aku beli itu ini. eyza eyzaaa ! memang tak boleh sikit nafsu shopping tu. ehhh perempuan kan ada 9 nafsu

lepas g IOI, teman pulak kau pergi courts mammoth. nak beli kerusi panjang lah apa. at last, cuma survey. dari beli kerusi panjang, baik kau beli kerusi urut. ada pekdah jugak. boleh menguruttt ! kehkeh dan aku ke cowboy beli plastik untuk mama aku. plastik je ?? ehhh beli apollo jugak lah. dengan jajan

gambar air di atas ? ape kene mengene ngan cerita ? air tu beli kat JPO. macam tu RM 3.50. maakk oiii. baik beli cool blog. lagi sedaaap. ni kat kedai biasa baru RM 1.80 tauuu

okee tu je nak ceritaaaa. choowwww

 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good