Tuesday 12 June 2012

layan perasaan

rasa macam heaven sangat hari ni, bila pagi sampai pukul 3 petang tadi, tak ada class at all. bagi student macam aku dan sejantina denganku, mesti sentence " class is cancelled " is the awesome sentence that make you all scream " YAHHOOOOOOOOOOOOO ! "

* takyah nak tipu korang buat muka sedih bila tak ada class. kihkih

walaupun tak ada class, tapi aku ada oral test petang tadi. oral test untuk arabic my third language, and hopefully, I will pass this subject with excel. amin amin. tinggal nak settlekan video je. then submit to ustaz and waiting for the mark to come out. hope alphabet A will be mine again. and number 4.0 will appear to me again :D:D

and fyi, malam ni bukan malam heaven untuk aku. baru je selesai meeting untuk program sepetang bersama industri on this friday, so, harus bagi full comitment for this program. and now, aku sedang bergelumang dengan notes numerical sebab esok ada kuiz. luckily, mr. fadhil ( numerical lecturer ) bagi 3 subtopic for kuiz esok, tapi tetap tough. auwwww

- linear least square
- euler method
- trapezium method

so, sambil study ni, tetiba tangan ni gatal dok buka radio. elok-elok tadi buka era, tapi badly era macam bermasalah je. kejap-kejap aku dengar, then terputus. buat geram je. after become geram ya amat, aku buka suria pulak. and terkeluar segmen suria cinta. ohh ! niat dalam hati dah tanak layan perasaan sebab hati belum pulih sepenuhnya. 

tapi terlayan pulak 

# baru nak masuk tajuk entry, padahal dah kemain panjang nagging ! hahaha. lu relax je der. lu baca je ape gua nak tulis ni

aku layang lagu ni




ewahh. kemain jiwang aku ni ha. bila dengar lagu ni kan, aku teringat pulak kenangan lama. kalau dulu, aku selalu layan lagu cmni dengan **** , tapi now, aku layan sendiri. bila rasa macam kena setepek kat batang hidung, startlah air mata ni macam haram. nak pulak meleleh tak tentu hala. 


* eh, gua rock. gua brutal. tak main la nak nangis-nangis ni. puihhhh 


dan bila layang lagu ni pulak




lagi tak menahan air mata ni. memang terus mencurah-curah ke ladang gandum. kalau ada anak benih sekarang ni depan mata aku, boleh tumbuh dengan segar bugar tanpa baja kau tahu. ishh. lagu ni lagu pertama **** nyanyikan untuk aku. kenapalah kenangan ni masih terus menghantui aku. KENAPA ??


* wei. guwa jiwa kental. kental. kuat


tapi cakap je lah boleh gebang semerbak satu taman, padahal dalam hati ada seluas taman-taman bunga. 


pulak. motif ?





 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good