Saturday 23 June 2012

last class in sem IV

pejam celik pejam celik terlentang tertonggeng akhirnya habis gak kuliah aku untuk sem IV ni. alhamdulilah. bersyukur kepada ILAHI kerana masih diberi peluang untuk teruskan hidup. tak sangka macam kejap sangat je sem ni. tup tup habis dah. 

and the awesome part is exam is around the corner. waaaa ! 

lagi rasa macam tak sangka. rasa macam baru semalam jawab final exam untuk paper sem lepas. rasa macam baru je nak cuti sem. rasa macam baru je feel nak balik rumah sambil nyanyi lagu balik kampung. rasa macam baru je tadi berjimba dengan memembe. tau tau je, next week dah kena jawab exam lagi. ouhh apekah ????

tapi. universiti lain dah habis exam, dah tau result exam, universiti aku baru je nak layan exam minggu depan. baru nak rasa exam fever. orang lain ada yang nak start intersession dah. aku baru nak merangkak-rangkak ambil buku, baca buku, buat notes, study sampai tertonggeng-tonggeng. nampak sangat menipu kan

so, dengan ini diumumkan study week aku akan bermula starting from sunday oke !! sebab esok aku nak berjimba dahulu before getting pulun buku-buku dan notes yang bakal menjadi sahabat karib, mungkin sampai mimpi-mimpi, sampailah 11hb july nanti.

# 30 jun - real analysis
# 4 july - cost accounting
# 7 july - vector calculus ( superb susah )
# 10 july - mathematical method ( super duper susah )
# 11 july -  numerical analysis 

@ doakan aku dapat keputusan cemerlang dan gemilang macam sem lepas
@ doakan aku dapat ANC bila grad nanti

harapan dan impian bukan mainan. terus berusaha dan usaha. doa dan soalat hajat wajib buat oke ! solat jangan tinggal. maafkan semua orang. semoga kita dapat study dengan tenang. dan ilmu pun jadi berkat. amin.

 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good