Tuesday 15 May 2012

test yang berganda

assalamualaikum. 


sekarang ni aku tengah meregangkan urat-urat yang tegang setelah sehari kuliyah. dari jam lapan sampai enam. badan tak sempat nak rehat, dah kena bangun tidur untuk pergi class pukul 3 tadi. lepas tu pukul 4, ada class arab dan ada test pulak.


know yarrr. test tadi quite challenging. alhamdulilah. aku mampu jawab dengan baik. tapi markah nanti ? tak tau laaah.


and then. minggu depan. start ahad ni. aku ada test yang berderet-deret macam kereta api. non-stop oke test aku next week. aku rasa macam nak melancarkan darurat agar jangan buat aku stress dan jangan buat aku marah. sebab aku maybe dalam keadaan yang sangat pressure next week. sure punya lah.


20 may 2012 - test numerical
21 may 2012 - test akaun
22 may 2012 - arabic listening test 1 & 2
24 may 2012 - BEL 442 test ( annotated bibliography )

YA ALLAH. berikan aku kemudahan dan kesabaran dan kerajinan serta ketabahan yang tinggi untuk aku tempuhi ujian-ujian mendatang. aminnn.

mata dah kuyu je ni rasa macam nak tertonggeng tidur. tapi tak boleh. sebab lepas asar tak elok tidur. (:



No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good