Tuesday 22 May 2012

get some rest

slowly, I make my self as quite as I can. That the thing that I do not know why. maybe because I'm too tired with all this thing. 


pendam rasa, makan hati, kecil hati, terasa and sejantina dengannya.


I try to make my day happy untuk tutup rasa hati yang tak ketentuan hala. I try to smile without show the tears yang terasa macam sesak sangat. lama sangat pendam rasa hati. sampai rasa diri kuat sangat nak simpan tanpa meluah. and I do not realise that I getting very stress and more exact is. I am under huge pressure. serius !


rasa macam nak nangis semahu hati. nak jerit sekuat-kuatnya sampai puas. tapi apakan daya -..-


walaupun hakikat aku nampak ceria dan happy, aku sebenarnya rasa macam dah fed up dengan semua ni. aku rindu my besty yang sentiasa ada dengan aku setiap masa, sentiasa beri semangat when I got down, sentiasa menceriakan aku when I got suffering. yeahh that is true friend. 


sekarang ni, kawan waktu senang kat mana-mana bersepah. kawan ketawa, kawan gelak, kawan riang memang semua ada kat mana-mana. TAPI. once we are getting to sadness, to miserable, to anything yang lead to susah, semua macam tak nak mengaku kawan. pfftttt !! 


so, I do my self. being silence without words. sebab aku dah boring dengan semua ni. 

2 comments:

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good