Monday 12 March 2012

bila hati ini masih..

assalamualaikum eheem. dah 3 hari blog aku ni tak terupdate ishh

aku bukan taknak update, tapi aku malas nak buka lappy. nak update. tu masalah aku sekarang. mementang dah boleh online kat handphone, lappy terus dilupakan. ceehh orang lain pun online guna handphone gak kan, tapi tak ada la pemalas macam kaaau ! kaan. aku kan memang pemalas berjaya huahuahua

tadi, aku start class for the second week untuk sem IV ni. dah ada sikit mood nak study tu. alhamdulilah. kalau minggu lepas masih lagi dalam mood cuti segala. notes pun salin dalam rough paper je. masih malas nak buat notes. minggu ni dah improve. dah ada notes. bercolour lagi kaaau. macam notes budak sekolah rendaaah ! kau hadoooo ??

aku bukan nak cakap pasal sem ni. tapi aku nak cakap pasal hati aku ni. yang tetiba rasa sentap bila berlaku satu unexpected benda. aku nak pergi library tadi kat fakulti engineering, but on sudden, after i got to cross the road, even tengah menggigil kepala lutut melintas td, aku terpandang dia. YA ALLAH dugaan apakah ini

setelah setahun lebih aku tak nampak dia. ni lah kali pertama aku tengok dia walaupun tak lama. even dapat pandang dalam masa tiga saat, hati aku dah rasa nak terkeluar. berdegup-degup macam orang tak keruan. sangat oke ! tak sangka sangat. bila aku tak expect benda tu jadi, mesti akan jadi.

nampaknya, hati aku masih tak dapat nak lupakan dia walaupun dah setahun lebih aku berpisah dengan dia. maybe kalau orang lain dah dapat cari pengganti, tapi bukan aku. aku bukan melukut di tepi gantang ( wowww ! tepi gantang kaau ) tapi aku mahukan seseorang yang boleh buka hati aku. cewaaaah merapu sudaaaah





 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good