Wednesday, 21 March 2012

aku nak kahwin

tetiba malam ni hormon kedewasaan semakin merebak dalam diri kan. tu pasal naluri nak kahwin macam naik mendadak tak tentu pasal. agaknya dah kena sawan kahwin kot lepas usha gambar senior aku kahwin petang tadi. kalau boleh nak jerit kat mama 

" mama, kakak nak kahwin !! "

ehh. once again. lupa sangat. assalamualaikum. hehe



baru terasa nak kahwin dah lupa diri. agaknya kalau memang betul nak kahwin, terus aku tak tengok blog. tengok bakal suami aku je. puihhhh !! boleh bagi penampar lapanpulohlapan kali kat pipi kanan dan kiri aku sekarang jugak. gatal tak memasal. tahu dek mama aku, mahu terkejut orang tua tu

umur pun dah layak dah jadi isteri orang. mama kalau marah aku sebab aku selalu malas, mesti cakap " kalau kahwin dah boleh dapat anak masih malas nak buat kerja. cermin lah diri tu kak " heeee. mama aku kalau dah perli, memang tak boleh tahan lah. selalu aku cermin diri rasa masih macam budak 12 tahun je

# belajar tak habis lagi, berangan nak kahwin
# calon pun tak ada lagi, berangan nak kahwin
# perangai masih tak matang, berangan nak kahwin
# masak pun merangkak lagi, berangan nak kahwin
# tidur pun selalu minta mama teman, berangan nak kahwin

berangan je lah dulu. tak salah kaaaaan ?? korang tak kan tak nak kahwin koottttt ?? tipuuuu lah tu

 

4 comments:

  1. hehee
    mest la semua orang nak kawin jugak
    kikiki :D

    ReplyDelete
  2. hehe skrg trend org kawin awl kannn. siapa taknak kawin, kalau tnya orang gila pun, dorang ckp nak kawin. hahaha.


    :))

    ReplyDelete
  3. @ farah hanim : betul2. MSB tak sabar nak kahwin. tapi belum sampai jodoh tu :D

    ReplyDelete
  4. @ lia azman : kaaaan. semua nak kahwin kottt. bestnyeee. gatal sudaaah ^_^

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good