Sunday 26 February 2012

bila kawan-kawan ramai dah bertunang. aku ??

bila tengok kat facebook kan, ramai gila kawan-kawan aku dah masuk fasa bertunang. woww !! aku excited gila tengok mereka dah merasa pakai cincin tunang. auw auw. nak jugaaaak. pakai cincin doploh sen pernah lah kan. hukhuk


tetiba mengidam menda alah ni ?? boleh ??


anyways, hi guyss !! assalamualaikum. ehem ehem

bila masa banyak terluang, memang dah tak ada kerja lain, aku cuma online je. tak kat facebook, aku terjah twitter. mana yang aku rasa nak surf, aku surf lah. dah bosan punya pasal, semua kau bedal je.

dan banyak lah masa untuk stalk kengkawan lama. kawan sekolah rendah, kawan masa tadika. kawan sekolah menengah. kawan masa kat asasi. dan aku sangat teruja gilaaaa kot. bila keluar kat news feed aku. gambar kawan-kawan aku bertunang. terus je aku tanpa tunggu seminit sesaat, klik dan ushaaa 

yawww ! kawan aku yang dulu macam tak pernah nak ada pakwe dah bertunang, kawan yang dulu main teng-teng sama-sama dah ada pakwe, dah kena risik. yang paling best bila ada kawan sebaya aku, dah pangku anak sendiri. gambar dengan anak mereka. auwww ! so sweet lah geng ! tak sangka, once upon dulu, main kejar-kejar, main sembunyi-sembunyi. gaduh sana sini, sekarang kau dah jadi bini orang, laki orang. 

and the awesome, i can call u " hey daddy, hey mumyy "

bestnyeee. tengok kawan-kawan dengan partner masing-masing. aku ada cerita kat mama aku pasal kawan-kawan aku ramai dah tunang. yeah, then my mum says, " dah 22 tahun kak, dah memang elok sangat dah " erk. oh yeke. elok sangat ke ?? tapi aku ?? aku ?? bila aku nak bertunang. bertunang apanya. calon pun tak ada lagi, nak bertunang. jauh sangat lah aku fikir tu

well. jodoh tu di tangan ALLAH. kita hanya mampu merancang dan ALLAH yang menentukan. tipu lah hati aku tak terdetik untuk bercinta, tapi apa daya aku. cinta bukan sesuatu yang boleh ditukar ganti semudah yang disangka. hati aku dah tawar untuk bercinta lagi. bukan aku memilih, tapi buat masa ni, tak ada seorang pun yang aku nampak kesungguhan dalam mencuri hati aku walaupun ada yang meluahkan perasaan

 



 

7 comments:

  1. betul2..ramai yg meluahkan tapi tak ramai yg bersungguh..

    ReplyDelete
  2. hohoho..same la.. member sebaya ANIE dah beberapa orang dah menjadi tunangan orang, terdetik di hati jugak nak menjadi tunangan orang..uhuk.
    Namun, siapalah kita..
    semoga mendapat peluang sebegini suatu hari nanti..:-)

    ReplyDelete
  3. hehe.. sabar dear... nanti bila dh tiba seru, ada la tu...

    ReplyDelete
  4. @ biela bell : kita menilai seseorang dari kesungguhan yang ditunjukkan kaaan (:

    ReplyDelete
  5. @ ashafanie : insya ALLAH suatu hari nanti. bersabar dan terus sabar (:

    ReplyDelete
  6. @ fara uya : ngee. tak sabar nak tunggu seru tuh. hehe jus kiddin

    ReplyDelete
  7. Maaf.. saya berterus terang ... walaupun saya kurang bersetuju dengan awak...
    tapi saya akui... pendapat awak memang logik dan pos nih memang menarik..


    Here is my web page Tips Puaskan Pasangan

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good