Tuesday 27 December 2011

final exam

night everybody.

i'm counting for the days. my heart beat sangat tak tentu hala. kalau check kesihatan ni, surely my beat sangat laju dan boleh jadi pressure ! ahh shit. rasa macam nak pusing jarum jam ni lapanbelas ratus kali. tanak exam lagi takuttt gileh siot ! bederboorrr macam nak nikah.

* bajek dah nikah kaan. ahaak !

kali ni, aku pilih nak study kat rumah. so, hari sabtu hari tu, aku dah selamat mendarat kat rumah kesayangan ku. home sweet home. study depan tv dan atas katil. so, banyak tengok tv dan banyak tido. tapi aku tak kisah, aku tenang kat rumah.

rumahku syurgaku.

doakan aku nak final exam next week. 
doakan aku dapat jawab dengan mudah dan tenang. 
dan doakan aku dapat dean lagi untuk sem ni


aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk semua !

with love dan lovest ,

 muka tahun 2008. hampeh je !

takde kene mengene pun gambar dengan title.
huahuahuhauhaua. kesah ape aku :P




2 comments:

  1. hehhe
    x pe..penyeri entri kan2 :)

    wish u oll d best MSB :))

    ReplyDelete
  2. jawab leklok

    KEGILAAN TUDUNG DIAN PELANGI!!
    SEMUA ORANG BERTOLAKTOLAK UNTUK MENDAPATKANNYA!!
    VIEW SINI LEKAIHH
    http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/kegilaan-tudung-dian-pelangi.html

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good