Sunday 25 December 2011

cerekarama TV3 | ajaibnya cinta

assalamualaikum. selamat malam ^^

aku baru lepas tengok cerita cerekarama kat tv3 ni. mementang dah kat umah, memang semedang lah menghadap tv sokmo. tapi takde hal punya, aku tengok tv sambil salin balik notes ODE yang aku tak faham hari tu. untuk pengetahuan, aku kat rumah memang study sambil tengok tv. sampai mama aku bising. ayah aku memang tak kesah punya, sebab dia faham how his daughter is. hhaha

back to the title

sebenarnya td aku tengok cerita ni sebab ada pakwe aku. sapa ? perlu ke aku nak publish muka dia kat sini. aisshh malu lah aku weeh. pakwe sendiri nak kena tayang kat public. aisshhh * blushing ni *

dah kenal ? haa. dah takyah tengok lelame.

setelah sekian lama aku tak tengok tv dengan aman damai, malam ni baru aku dapat tengok dengan jayanya. pastu tengok pakwe aku ni berlakon lak. memang lah aku melekat je depan tv. huahuahua

cerita ni buat aku tergelak gelak dengan family aku. mama aku yang tengah tido tu pun ley bangun dok join gelak sama. padahal dah ngntuk gila dah tu. ni mama aku sambung tido balik. aiseeyyy. 

bydway, aku bukan nak cerita sangat pun pasal cerita ni. sebab ada pakwe aku, tu yang aku bersemangat waja nak update pasal dia. muahahaha. 

* berangan dapat nyanyi duet lagu hindustan dengan pakwe aku *

peehhhh lahh wehh !!

4 comments:

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good