Wednesday 30 November 2011

KUANTAN - 3


selamat malam. hye abg kacak. hye adik manis. 

aku nak sambung bercerita pasal aku pergi kuantan hari tu. actually, aku spent dua hari je kat kuantan. pagi sabtu aku pergi, petang ahad aku dah selamat sampai kat rumah sewa aku kat shah alam. pergi pun sebab membawa hati yang lara lagi duka lagi menyampah. sobsobsob -.-'

kali ni nak upload gambar je bebanyak. sebab memang aktiviti aku, suhar, arina dengan lili kat cherating hari tu, memang bergambor je. yes. aku memang suka gilaaa photoshoot. auww. any prob for that ? aku akan jadi jim-alip-kaf-wau-nun bila nampak kamera. 












 

they are awesome. never get tired for this friendship. ask for GOD, let us always be touched. satukan hati kami. tetapkan iman kami. 

rupanya, kuantan dengan cherating tu takdelah jauh sangat. tak sampai satu jam, kitorang dah sampai kat cherating from UIA kuantan. at first, we thought tak hujan. then half way, memang hujan dah lebat gila lah. tapi kitorang tetap redah. ikutkan nak mandi hujan je. tapi bila fikir kalau demam, cam mane pulak. 

memang best lah dapat bergambor dengan kengkawan yang otak stok cm aku jugak. credited to payung lili. sebab payung dia yang colorful tu, kitorang bergaya sakan dengan payung yang satu.

wherever you go, the best moment is created when u spend it with precious person. that's the moment i want. the happiness with laugh without tears.


1 comment:

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good