Wednesday, 14 September 2011

blog kau dah tak best !

selamat malam lagi ^^


puihhhh ! cm haram lah seyh. semenjak 3 hari kat shah alam ni. macam macam masalah melanda. jiwa raga perasaan hati jantung sume cm tak sempat nak bersatu padu bagi aq satu nafas yang memuaskan. hampeh jek.


dan lagi tak best, blog aq ni. memang dah jadi anak tiri yang dipinggirkan. satu hari nak jenguk blog pun malas giler. cm dah tak hingat yang blog ni haruslah dimanjakan dan dikasihi. dibelai belai disentuh sentuh supaya tak jadi cm kapal karam.


mana taknye lah seyh. kat umah sewa ni, nak buka laptop pun malas nak giler. nak menatap monitor ni pun dah tade selera. nafsu nak beronline dah kurang. itu pasal aq dah malas nak buka blog. sehari nak sendatkan dashboard korang pun dah tak bersemangat.


kalau dulu, sehari tuh wajiblah aq menyemak kat dashboard korang dengan entry aq yang tah hape hape kan. taw daaah.


jadi, now. blog aq dari tak best terus jadi semakin tak besssst langsung. korang nak buka pun cm malas kan. tapew. terimaaa 


=,='



7 comments:

  1. touching plak baca entry nih..isk..isk..isk..^^

    ReplyDelete
  2. masa nie dan masa akan datang berbeza...mungkin malah pada hari ini, tapi pada masa akan datang ndak sudah tu malas...hehehe...ndak apa...Kami akan menunggu

    ReplyDelete
  3. la..jangan macam tu...I still support u la..:) teruskan buat entry yang boleh buat mata ila ni jadi makin bulat k..:)

    ReplyDelete
  4. Jom join Contest Untuk Semua. Hadiah untuk 4 orang pemenang.

    http://untuqsemua.blogspot.com/2011/09/contest-untuk-semua.html

    ReplyDelete
  5. nice..mata bulat tuh penting hiihi

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good