Sunday 2 September 2012

kap alip win = kawen

assalamualaikum. good night korang.

rasanya macam tak tau nak update ape, tapi rasa nak update blog. walaupun rasa macam " bosannya baca baca blog kau ". but aku pedulik hape. kihkih buat-buat syok sendiri sudahlah kan. buat-buat rasa aku sendiri yang baca sudah kehkeh

bila rasa macam boring yang sangat mendadak, dan tak tahu nak buat ape, mula lah rasa nak mesej semua orang. nak mesej dia, dia dan dia. dan semua lah. bosan punya pasal, handphone jadi mangsa.

kejap-kejap buka menu, kejap kejap buka mesej. kejap kejap main game. nasib baik ada handphone. kalau tak ada handphone, I cant be a stone agaknya. HAHA well. cuti sem aku dah nak habis laahhhhhh. tinggal lagi seminggu untuk dihabiskan masa dengan orang-orang yang tersayang. nak tengok wayang, nak shoping, nak beraya. semua dengan orang tersayang hikhik

perasannya bila cakap ada orang tersayang ni. ( tahulah dah lama clash -..- )

bila baca kisah orang kahwin muda, rasa nak kahwin jugak. that is normal ritee ? tapi bila tengok cerita yang memang cerekarama sangat tu ( lagi lagi pasal wanita ) rasa benci pulak dengan lelaki. nak nak dengan surrounding yang tah hape hape ni. STRESSSSSS


ohh lupa. takde calon, tak boleh kahwin. tapi bila aku cakap dengan mama nak kahwin, mama dah bagi green light. ayah macam tak kisah je. agaknye ayah aku pun bagi green light jugak kalau aku nak kahwin. seronoknyaaaaa

ehh berangan tak agak agak pulak aku ni

 

2 comments:

  1. sebenarnye itu normal

    tapi kite ni takut mengambil risiko

    sbb pengalaman org lain

    kawen itu menderita
    seksa
    kecewa

    padahal dlm novel bahagia buat kite rasa cptlah mase berlalu dan ada someone meminang kite

    kawen buat kite dilema kan?

    ReplyDelete
  2. heee~jodoh tu rahsia ALLAH..InsyaALLAH..kawen muda mmg best :)

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good