Friday 1 June 2012

peliharalah perasaan ini

Ya ALLAH.
kenapa saat aku masih belum pulih dari luka lama.
aku mula menerima.
kenapa saat aku masih dalam derita.
aku mula menyinta.
kenapa saat aku bersendirian.
aku mula menyayangi.
kenapa saat aku mencari kekuatan.
aku mula merindu.

bukan aku pinta ianya hadir.
tapi perasaan ini hadir tanpa dipaksa.
aku bukan seorang yang kuat menahan perasaan.
aku bukan seorang yang tabah menghadapi dugaan.
aku bukan seorang yang mampu hadapi segalanya seorang diri.
aku tak daya.

3 kali berturut-turut aku mimpi orang yang sama.
3 kali.
dan semuanya dalam keadaan yang membahagiakan.
benarkah dia untukku ?
benarkah dia milikku ?
aku bimbang kalau aku sendiri yang merasa.
aku taknak syok sendiri ):

jika benar dia untukku, dekatkan hatiku dengan hatinya.
jika dia bukan untukku, damaikan lah hatiku dengan ketentuanmu.
merindukanmu perkara yang harus aku rasai saat ini.


2 comments:

  1. semoga allah memberikan petunjuk yang terbaik untuk cik MSB
    hehhee :D

    ReplyDelete
  2. insyaAllah...pasti ada yang terbaik untuk kamo

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good