Friday 6 April 2012

sayang..i'm realized it.

semalam masa aku tengah study untuk kuiz vector calculus hari ni, tetiba handphone bunyi. tandanya ada mesej masuk. bila aku tengok, ada satu nombor yang whatsapp aku. nombor yang aku tak kenal. tapi aku pelik, dia kenal nama aku. jarang orang boleh kenal aku ni dengan spell my name correctly. wondering @_@ 

bila aku tanya sapa, dia tanak jawab. dan akhirnya, baru aku ingat sapa. hurrmm. he is MY EX. seriously, tiime tu jugak air mata aku mengalir. aku tak tahu kenapa. sama ada aku marah, sedih, kecewa, rinduuu. aku rasa yang tepat, aku rindukan dia. rasanya dah lama sangat dia tak mesej aku.

AKU SANGAT RINDUKAAAANNNNN DIAA..

# aku rindukan waktu-waktu dulu.
# aku rindukan keprihatinan dia.
# aku rindukan masa dia mesej aku.
# aku rindukan masa dia wish, good moning, good night
# aku rindukan bila dia selalu mesej aku.
# aku rindukan saat-saat bersama dia.
# aku rindukan dia sangat-sangat.
# aku nak dia. aku nak dia.

rasa semalam macam nak mati je bila dia mesej sebab dada aku rasa sesak sangat. aku tahu, bila dia tak reply je whatsapp aku semalam, mesti dia dah tak akan mesej aku dah. mesti dia dah tak nak contact aku.

dia kata, " idup panjang lagi " yes. he was right. tapi entahlah. aku macam masih dalam kenangan yang dulu. aku hidup dalam bayangan cinta dia. walaupun bagi dia, aku dah tak ada dalam hidup dia. tapi bagi aku, dia masih ada dalam hati aku.

bukan aku tak pernah cuba untuk lupakan dia, tapi aku tak berjaya. datanglah ramai mana lelaki, tapi hati aku masih tetap untuk dia. datanglah siapa-siapa pun, aku masih tak mampu nak lupakan dia. 

khas untuk awak JA***UL****T :

awak.. saya bukan tak pernah nak lupakn awak, tapi saya tak mampu. saya bukan tak pernah cuba untuk membenci awak, tapi saya tak daya. yang saya tahu, saya sayangkan awak, saya cintakan awak sama macam dulu. hati saya tak boleh nak terima orang lain selain awak.. saya tahu saya terhegeh-hegeh dekat awak.. saya tahu awak dah ada orang lain.. saya tahu awak dah bahagia dengan orang lain.. saya tahu awak dah buang saya jauh dari hidup awak.. saya tahu awak dah lupakan saya sepenuhnya.. saya tahu awak dah benci saya.. tapi saya minta maaf sebab saya masih tak boleh nak buang awak dari hidup awak.. saya tak tak daya nak lupakan awak.. walaupun saya dengan awak dah berpisah since 9 october 2010, dah setahun lebih, tapi hati saya masih untuk awak.. maafkan saya awak..


YA ALLAH.. kuatkan lah hati hambaMU yang hina ini..


@ kini baru aku sedar, yang aku sangat perlukan dia dalam hidup aku. dulu aku tak hargai dia. bila dia dah pergi, baru aku sedar.. apa yang aku pernah ucapkan untuk dia, bukan hanya ucapan semata-mata. aku ingin dia jadi milik aku yang sah. aku pernah cakap kat dia, aku cuma mahu dia. aku taknak yang lain.... aku taknak yang lain..

kenangan kita..

dulu.. setiap masa awak ada dengan saya.. tapi kini.. saya kena belajar hidup sendiri tanpa awak..









12 comments:

  1. sabar lah. akn ad y terbaik utk akak nnty :))

    ReplyDelete
  2. insyaAllah kalau jodoh tak kemana, kalau bukan ada ganti yg lebih baik..

    ReplyDelete
  3. insyaAllah makin tabah hadapi hari2 mendatang :)

    ReplyDelete
  4. insyaAllah makin tabah hadapi hari2 mendatang :)

    ReplyDelete
  5. sorry if my word harsh tp just remember one thing dear, life is hort so live it great..forget the past and cheers the future..mungkin bukan dia jodoh terbaik tp Allah sedang merencanakan yg lebih baik dari hidup dia..one fine day u'll find that great man!!insyaAllah...

    ReplyDelete
  6. @ laskar pelangi : i'm trying to be strong everyday. hehe

    ReplyDelete
  7. @ azni : amin. i hope so. thanx dear ^^

    ReplyDelete
  8. semoga bertemu dgn lelaki yang lebih baik..amin..nk tanya..nama azeyza nama awak jugak ker..atau gabungan nama ape..

    ReplyDelete
  9. azeyza tu gabungan nama ape ye..? smoga bertemu dgn lelaki yang lebih baik..

    ReplyDelete
  10. @ vanilla coklat : tu dulu punya cerita. tapi nama tu tak pernah lekat dalam hati pun. haha. em. aminnn. harapnya cmtu lahh (:

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good