Tuesday 10 April 2012

perasaan yang tak tau malu

assalamualaikum.

ehem ehem. petang-petang ni, aku dok usha sana sini. facebook orang, blog orang, twitter orang. sume aku dok usha. godeh sana sini. macam dah tak ada kerja. padahal, hah ! amekaww. assignment memang bertimbun-timbun macam tak pernah nak kesian kat aku. MENCI MENCi * hentak kaki sekuat hati

tiba-tiba aku buka satu page ni. tanak cakap either it is facebook, twitter or blog. aku usha gambar dia. segala benda aku buka. itu ini. macam nak siasat pulak kan

tiba-tiba rasa timbul rasa sayang pulak. ehh ehh. perasaan ni. macam tak tau malu pulak kan. nak sayang-sayang orang tak tentu pasal. betulkan, perasaan ni memang tak tau malu sebab nak sayang kat orang tanpa minta kebenaran

* malu malu malu -..- 

dah. nak sambung buat assignment dulu. nak cover rasa malu. =_='



 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good