Sunday 25 March 2012

weekend yang busy

assalamualaikum. selamat tengah hari guys

hari ni, aku dah pening dengan assignment yang berlambak macam gunung everest. banyak gila nak fikir. bila dah masuk sem IV ni, berlambak assignment yang kena buat. presentation lagi, projek group lagi. ishhhh 

# presentation BEL 442 untuk plagiarism
# assignment BEL 442 pasal mathematics in sport
# exercises real analysis
# presentation untuk vector calculus next week
# assignment mathematical method yang banyak gilaa

kepala aku dah serabut ni. macam malas je nak buat. tapi kalau orang ajak aku berjalan ni, confirm aku tak tolak. kikiki kaki jalan punya pasal. semalam aku dah sehari bershoping kat butik MJ. nak tahu aku buat apa, baca ENTRY ni

 

No comments:

Post a Comment

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good