Saturday 31 March 2012

rindunye mereka !

assalamualaikum.

aku tengah tergolek-golek atas katil ni bertemankan lappy aku. ni baru je berjimba kat plaza alam sentral (PAS) td, sebab beli satu gadget. nak tau gadget ape ?? tgu lah nanti aku cerita apa dia. penat berjimba, balik rumah terus terlentang sebab jalan kaki dari PAS sampai rumah. exercise lah kononnya

tiba-tiba. rasa rindu sangat kat mereka-mereka ini. teringat kenangan yang tercipta. alangkah bahagianya persahabatan itu.






kalau lah masa ni boleh putar semula, aku nak kembali zaman ini. zaman belasan tahun yang indah. dan paling penting. aku masih bersamanya. itu yang aku mahukan. sobsoosoobbb srootttttttt -..-

 

1 comment:

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good