Friday, 30 March 2012

hebatnya sang hati

assalamualaikum. hi sayang-sayang aku.

hati boleh berkata eh ? boleh ? jawapannye, yes. hati boleh berkata tanpa suara. hati boleh menjerit tanpa memekakkan telinga orang. hati juga boleh menangis tanpa air mata. hebatkan sang hati ni. hati sentiasa berkata itu ini sebab tak kisah pun apa hati kata, orang tak akan tahu.

tapi sang hati. berkata perkara yang baik-baik. jikalau marah sekalipun, pendamlah walaupun sepahit hempedu. jikalau derita sekalipun, simpanlah walaupun sengsara. 

sang hati sentiasa memberikan harapan. andai sang hati yang lain datang mengusik perasaan, pasti sang hati ini terasa jiwa. lepas tu timbul lah perasaan yang bahagia. perasaan ingin disayangi dan dikasihi. sang hati ni macam mengada-ngada pulak minta dibelai dan dimanja. tapi apakan daya, hanya mampu terasa dalam hati. hailah sang hati yang semakin sunyi dan sepi =_='

tatkala dulu, sang hati ada peneman. sang hati ada teman gaduh, teman nangis, teman bermanja. tapi kini sang hati hanya mampu diam dan diam. tak daya nak jadi kuat dan setabah orang nampak. sang hati macam dah give up

 

 

1 comment:

  1. Mу brother suggested I might like thiѕ web site.
    He wаs еntiгеly right. This ροѕt actually maԁe my day.
    Үou сan not imagine simply how much time
    I had spent for this infoгmаtion! Thanks!

    Feel free to visit my web site - Hair Removal Tips

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good