Wednesday 28 March 2012

couple tu boleh paksa ke ??

assalamualaikum. selamat malam.

semalam sehari aku tak update blog aku. jenguk pun tak. sebab malas nak buka lappy. nak buka lappy pun malas kan yeahh i know. dasar pemalas kan. mementang selalu online kat hp, lappy dengan sengaja tanpa rasa bersalah dilupakan terus opsss over kauuuu !

aku sebenarnya sangat tak ada mood nak taip entry. sebabnya tak ada idea. tapi aku nak jugak update ! supaya blog aku ni tak lah semakin suram dan terus malap. tamaw tamawww !

lately, aku bengang dengan lelaki. bengang. bengang ! boleh imagine tak orang pakse kau couple dengan die ? boleh bayangkan tak ?? tetiba orang tu mesej kau, ajak kau couple. dengan paksaan pulak tu. ishhh. tak matang langsung kott

ingat couple budak sekolah ke ?? hari ni kenal. esok couple. lepas tu kenal dengan orang lain, couple lagi. lagi banyak couple lagi hot meletup kebabooom ! orang akan cakap kau memang laku lah macam pisang gorengg ! tapi bukan time dah dewasa ni kot. umur dah nak masuk 22 dah wehh. tak payah nak buat perangan budak sekolah yang lap hingus guna lengan baju 

fikir lah matang sikit. kau ingat nak couple tu untuk sehari dua ?? hari ni dengan orang ni, esok dengan orang tu. please lahh ! I'M NOT oke !!! sekarang ni pun, hati aku masih keras sekeras kerikil nak terima lelaki dalam hidup aku. aku bosan dengan sikap lelaki yang langsung tak bersungguhs-sungguh ni. BOSAN sangat. hari ni kau nak, esok kau tinggal. 

tolonglah jantan-jantan, berubah lah jadi lelaki. sebab lelaki tak akan sesuka hati mainkan perasaan perempuan. faham ?? wahai lelaki, jangan kau cuba sentuh hati perempuan itu kalau kau tak ingin menikahinyaa. 

 

2 comments:

  1. watlek . watpeace . biol lah lelaki kalau paksa . HAHA .

    ReplyDelete
  2. huuhh...giler ke apa paksa2 ni...ish2...

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good