Monday 5 March 2012

aku dah bau-bau shah alam.



assalamualaikum. selamat malam. hi kacakks. hi cantikss

wow ! baru lepas tengok mentor punya selection. aku tunggu dari pukul 9 td, tak ada plak. sudahnya aku buka ghost rider 2. tadi baru beli cd. geram je kan, aku tunggu mentor tu tak keluar, rasa nak tumbuk je. aku tak balik shah alam hari ni sebab nak tengok mentor. kehkeh sengal sanggup tak balik sebab nak tengok tv

esok pagi, pukul 10 aku dah kena tunggu bus nak balik shah alam. aku tak kemas lagi barang nak balik esok. aci tak nak kemas esok pagi je ?? heh buat aku bangun lambat esok pagi, mau aku kejar bus tanpa bawa beg hahh baru diaaa !!

dah balik shah alam, aku dah fikir macam mana nak tengok tv. even aku duduk rumah sewa, ada tv, tapi tv kat rumah sewa aku tu cuma boleh display separuh je. lepas tu tak ada colour lak tu. black and white  je. so, setiap cerita yang aku tengok  dah macam cerita dolu-dolu. huahuahua

macam mana aku nak tengok cerita-cerita ni ??

# apa celop
# vanilla cokelat
# pelangi kasih
# BFF
# santau merasuk ( episod akhir lak tu minggu ni, GERAAAMM !! )

dah duduk rumah sebulan lebih ni, memang semua cerita aku tengok. dah tak ada keje kan, memang duduk ngadap tv je lah. yang tak best bila cerita yang bersambungsambung ni. aishhhh ! stress 

mama !! taknak balik lah. huhu
 

1 comment:

  1. nice to be here sitizarizza.blogspot.com owner discovered your website via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective backlinks Take care. Jason

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good