Saturday 18 February 2012

maxi dress from KZ NABIHAH


assalamualaikum. 

well. lately, aku sangat malas nak online. nak buka lappy. sebabnya, aku sangat malas nak angkat lappy aku dari dalam beg. beg aku dah lah memang stock aku simpan dalam almari, lepas tu kalau nak guna je baru keluarkan. nak angkat satu hal, nak cucuk kat plug satu hal. lepas dah on lappy, mesti nak kena kemas. tu yang aku malas, kat rumah aku ni tak boleh sepah-sepah letak barang. kalau tak, bapak aku marah. that's how he practising his children. so sampai dah anak dara dan dah boleh jadi bini orang ni eheem ! aku sangat mementingkan kekemasan.

oke. tahu dah. intro yang panjang dan langsung not related to the title. nasiblah kalau orang yang baca entry aku ni. memang akan selalunya macam ni.

so. let me show u. kan hari tu, aku ada tulis entry pasal aku shopping kat blog KZ NABIHAH right ? hari selasa hari tu ( 14hb february 2012 ) . date sangat penting here untuk menunjukkan betapa cepat dan pantas, the items that I have ordered dah sampai rumah dengan selamatnya. petang td baru sampai.

ni maxi dress yang aku order hari tu. kain dia sangat lembut dan aku sangat puas hati dengan maxi ni. akhirnya, impian aku nak pakai maxi tercapai. maxi ni boleh pakai dengan inner or cardigan oke. cantik taak ??
ni lagi satu maxi dress yang aku pilih. yang ni masa tu tengah clearance stock, so aku beli lah dua terus. tapi lagi satu mama aku punya. belum sempat nak capture untuk tatapan umum, mama aku dah simpan dalam almari dia. so, tak dapek lah den nak nolong. mama aku punya colour turqoise ^^,


so, guys. korang boleh lah pulak bershoping kat blogshop KZ NABIHAH ni. mesti dah ramai tahu pasal this blogshop kan. ^^,

2 comments:

  1. cantiknye... untunglah sesuai pkai cm ni.. akk nk pkai tp bdan x sesuai plak huhuhu

    ReplyDelete
  2. @jiwakritikal : jangan cakap cmtu. semua orang boleh pakai (:

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good