Wednesday 22 February 2012

editing photo | PART 1

assalamualaikum.
petang-petang mcam ni, aku boring gila sampai tak tau nak buat apa. 
jadi, aku on lappy, aku edit photo-photo yang ada dalam simpanan aku.
well.
aku cakap awal-awal, aku bukan editor gambar yek.
ni sesaje isi masa lapang yang terluang.
memang buruk benor. 
aku tengok pun entah hape-hape je.

bydway, semua gambar ni, were taken at langkawi masa aku cuti sem bulan 5 2011
lame dah.


hekhek. terimakaseh kepada kawan aku sebab ambilkan gambar ni. aku suke backgroud gambar ni je. orang dalam gambar ni. opss ! sory to say la ^^.

kalau korang pergi langkawi, mesti pernah naik bridge ni kan. cantik sangat scenery dari atas ni even time tu aku sangat takot. GAYAT oke

pegang besi kuat-kuat sebab rasa bergoyang je atas tu. tapi muka still maintain nak cover kecuakan tahap dewa beb !

dalam boat nak pergi buat island hoping. cantik kan pemandangan ??

ni kat pantai mana ek. aku tak ingat sebab dah lama koot.

ni mood rajin nak edit photo ada, aku boleh lah edit. kalau takde mood, HARAAAAM.
nak edit satu photo pun malas gila kot.

thanx sebab menjenguk entry aku.


gambar semua dicapture dengan menggunakan hp je.
ni semua hasil camera hp sony C902 aku.
tu pasal tak cantik .
(:

 

1 comment:

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good