Friday 10 February 2012

broadband buat hal, hati resah

assalamualaikum. selamat petang si cantik dan si manis. si kacak, auw auw * aura gedik

aku tengah susah hati gila ni. bila my broadband buat hal. aku punya modem maxis tak boleh nak detected by the usb port.aku dah try kat lappy adik aku pun tak boleh jugak, so, memang aku punya modem lah buat hal kan. huhu. sedeyyyhhh maaa

ni pun aku online guna modem adik aku, tapi guna simkad aku. haaa. terbaik kan. 

so, guys. boleh tolong aku tak how to solve this problem. i'm seriuosly very worried. huhu. nak nangis pun ada. aku dah call broadband center, then the operator said, kene g maxis center to deal for this problem. agak agak kalau tukar broadband, kena bayar ke ek ?? huhu. mahal tak. semalam aku dengar around RM 400. yeke. if cmtu, baik lah aku terminate and tukar baru. lagi muraaah.

bila dah biasa ada internet, tetiba modem buat hal. terus rasa resah semacam. macam layang layang terputus talinya. cewaaahh !

geng, aku masuk contest. jom tolong aku like pic ni. 

sila tekan dengan sopan ye sayang ^^,

thanx for those yang dah tolong like. jasa korang dikenang hingga hujung nyawa. :D

1 comment:

  1. beli jelah modem baru. kalau just beli modem kosng, baru bape puluh je lah kot.

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good