Wednesday 25 January 2012

seusia ini..

assalamualaikum. 
selamat tengah hari.
guyss ! korang dah makan ke ?
kalau korang tanye aku, emm. mesty lah dah.
sebab lunch dan breakfast aku, digabung menjadi satu.
khekhekhekh. 
ni namanya aku memang bangun lambat. :P
bila aku dok diam diam dalam bilik, sensorang. mulalah fikiran ku melayang entah ke mana.
aku tiba tiba sedar, umur aku dah meningkat. 
tahun ni, aku dah nak masuk 22 tahun. woww !
dah nak dewasa kan. tapi perangai still like childish. 
mama aku cakap. entah lah.
maybe. my behaviour acting like child. 
tapi, memang kanak kanak ribena lagi kooottt. huahuahua
oke. stop merepekinggg.
* kat sini pun nampak tak matang kan *

ceeeeh. :D
bila dah umur cmni, mesti aku sentiasa berfikir.
how will be my future. aku jadi apa nanti. kerja apa. dengan sapa.
semua tu sentiasa aku fikir.
berangan jadi itu. ini. yes. sudah pasti lahh.
dan aku rasa aku ada tanggungjawab terhadap family. 
untuk membantu mama dan ayah aku, supaya kehidupan kami lebih senang.
insyaALLAH. aku akan berusaha untuk memberi kesenangan towards my parents.
doakan aku yek. =_='


lagi satu, for sure soal jodoh aku.
dalam usia ini, aku masih lagi single.
melihat kengkawan, ada yang dah kahwin. dah tunang. dah ada pasangan.
hati aku meronta. tipulah aku kalau aku tak rasa apa apa. 
jiwa aku terseksa. 
sebab dahulu, aku pena merasa cinta dr seorang kekasih.
kekasih yang aku cinta.
tapi kini, itu semua tinggal kenangan.
kenangan itu sudah setahun lebih meninggalkan aku.
tapi segalanya masih mekar dalam fikiran.
sebab hati ini masih belum terbuka untuk sesiapa pun.
cinta untuk dia masih ada walaupun tak sehebat dulu.
aku hanya mampu berdoa agar aku diberikan jodoh yang terbaik.
seseorang yang mampu menjaga aku, membimbing aku, menyayangi aku, mengasihi aku.
paling penting dia menerima aku seadanya.

buat si dia. 
aku doakan dia bahagia disamping insan yang dia cinta.
terima kasih untuk cinta yang kau tinggalkan.


2 comments:

  1. kancil datang untuk memaklumkan bahawa blog anda kena tag...jika sudi...jomlah menyertainya

    http://kancil8349.blogspot.com/2012/01/kancil-kena-tag-oleh-blogger.html

    ReplyDelete
  2. akak plak rasa mcm tk pecaya dgn usia akak ! rasa mcm baru 22thn ....tp hakikatnya ...huhu~

    rasa mcm masih time belaja lg.padahal dah bekeja...dan dah nak kawin plak

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good