Sunday 29 January 2012

perkara yang aku suka buat

assalamualaikum.
hi kawan kawan
* nape rasa macam skema gile ni *
oke tak.
tak kuasa aku nak jadi orang yang skema.
or what we call it.
NERD
oh yea nerd !
=_=',


 seharian suntuk. duduk kat rumah. 
bosan bosan.
nak keluar, sangat tak larat.
unfortunately. tetiba.
bangun pagi, sakit kepala, sakit mata, selesema.
one package. giish !


kenapa lah aku suka sangat lari tajuk ni kan. 
macam terbiasa pulak buat benda yang memang takde kaitan.
guyss. 

aku tak tahu nak update apa. 
tapi aku memang suka buat satu benda alah ni.
kira satu hobi yang harus.
bila dah pakai konon cun tu.


aku tak tahu kenapa aku suka yang satu ini.
ini bukan berangan oke.
ini test market.
eheeem !

:O

 
disebalik senyuman.
tak semestinya bahagia.
disebalik tangisan.
tak semestinya derita.

ahh. madah pujangga lah pulak kan.
oke stop 

macam nak photoshoot pulak tetiba.
* yang ni can we call as " BERANGAN " *


lariiiii !!!!

2 comments:

  1. xpe....berangan tu kdg bgus gk...sbb berangan tu kdg umpama matlamat kita....

    berangan tu umpama cita cita kite...

    =)

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good