Saturday 7 January 2012

MYDIN dan motor

semalam ke kelmarin, aku tak ingat sangat dah. dah penat study, aku dengan housemate aku dah rase nak meronggeng. kitorang pun decide nak kua petang tu jugak. sebab nak termuntah dan muak muak dengan akaun. 

ahh akaun semalam oke. exam akaun yang superb susah. sikit je tak boleh jawab, banyak yang tak konfiden. dan tak tau yang mane betul. ape pun tak boleh.

oke, back to title. petang tu kitorang kua g mydin. actually, decide nak potong rambut sebab nak tukar hair style. cehh padahal semua bertudung, tapi kalau setakat nak melaram depan cermin,tu masih wajib lah. aktiviti yang setiap hari akan buat kan. eleh korang, macam tak pena nak berangan depan cermin kan. say yes everybody. * buat double jerk ^^ *

pergi kedai gunting rambut tu, tutup lah pulak. then kitorang terus je g mydin sebab nak beli barang rumah. kitorang memang rajin nak masak, eh except aku. aku sangat malas nak masak sebab aku tak suke api panas dan percikan minyak. oke nak buat announcement cket, ni hanya untuk zaman remaja begini. sebab nanti kalau dah kahwin, aku wajib masak untuk suami aku. tak boleh bagi bibik masak, nanti bibik menggatal dengan laki aku. boleh makan terajang dengan aku hahahha

* berangan tak tentu pasal *

pergi mydin tu, kitorang g dengan dua motor. pompuan naik motor, alah bese lah tu. merempit tak tentu hala sampai nak kena langgar dengan bai bongokk ! bai rabun jauh kot. sebab sipi sipi nak kene langgar dengan bai yang datang dr mana. tak tahu undang undang punye oraaang !

masuk je mydin tu, mula lah tangan gatal gatal * sebab tahu jap lagi duit akan keluar * masuk sana, amek barang. masuk sini, amek barang. sampai penuh bakul dan troli. beli barang tak hingat dunia.

bayar dan bayar, keluar je, baru lah perasan. beg plastik dah penuh tangan baru terfikir mane nak sumbat barang yang banyak. kitorang pun berdekah dekah lah ketawa kat citu sebab bengang barang banyak tapi nak sumbat kat dua bakul motor. 

sudahnya, aku lah yang jadi mangsa. pegang sepapan telur kat belakang. pehh bengang bhaaai


p/s : lepas ni, nak beli barang sila alert dengan kenderaan yang kau bawa. jangan kau bawa basikal, kau belanja sampai 2 troli

2 comments:

  1. haha entry ni kelakor.. ^^

    ReplyDelete
  2. haha..macam tu pulak..kena beringat la lain kali..kalau ada penumpang kat blakang boleh suruh dia je yang pegang..

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good