Thursday 12 January 2012

kenangan mengusik jiwa

assalamualaikum. hi kacakss dan cunss semua * bukan beerti bias eh *


dah berapa hari rasanya aku tak update. tak menaip segala. since aku ada exam ni, aku sangat jarang nak online. sekadar buka lappy nak maen game tuh, hah ! itu wajib lah. sebab bila da stress buka buku, game lah pelerai segala. walaupun game tu makin buat aku stress, tapi aku nak main jugak sampai lebam. 


tetiba aku rasa macam ada sesuatu yang menjentik tangkai hati. ceh. jentikk u ! wow ! ayat bombastik lagi plastik kan. auwww ! hahahaha. aku teringat kenangan sewaktu bersamanya dahulu. mengimbas detik detik bersama. saat bahagia bila berdua. menghabiskan waktu. bergurau marah marajuk. peh ayat sekali lagi rasa macam plastik kan.


3 tahun dulu..

@ ingat lagi waktu melambai dia dari dalam bus.
@ ingat lagi waktu dia kejar aku dari kulai sampai senai.
@ ingat lagi waktu dia try nak usha aku.
@ ingat lagi saat dia mencuri hatiku. ( isshh )
@ ingat lagi masa dia cuba nak buat aku lupakan kelukaan dulu.
@ ingat lagi bila dia menitiskan air mata sewaktu kami terpaksa berjauhan
@ ingat lagi saat dia memujukkku ( gedik gile aku kan )
@ ingat lagi sewaktu dia sentiasa berada disisi aku setiap masa
@ ingat lagi dia menenangkan jiwaku saat aku berjauhan dengan family
@ ingat lagi dia mengelap air mataku
@ ingat lagi dia sanggup datang dr jauh hanya kerana aku
@ ingat lagi saat dia pergi meninggalkan aku




terima kasih. terima kasih atas cinta yang kau tinggalkan. 


ATTENTION


kalau ketiak hitam macam aranng,
tak payah berangan nak menayang kat orang



pantun takde motiifffff.
chowwwbedaaah

2 comments:

  1. sweetnya . jealous org sini . tapi pape pon , tabahkn hati ye kak . cinta akn dtg dgn sendiri dkt kite :')

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good