Friday 30 December 2011

say hi to exam, say bye to blog

guyss. guyss. girls. girls. please. sedih ni. eh assalamualaikum * sambil cepuk dahi sebab tak bagi salam * tak senonoh gile kan. isssh soryy

aku mengira hari untuk exam on 4th january ni. takut pun ada. gementar dah semestinya. kalau nak exam je aku mesti berdebaaar, kalau berdebar je aku nak exam. macam mana ni. nak exam pun takut. nak melangkah masuk dewan tu, for sure lah aku kepala lutut dah longgar skru. elak pengsan depan dewan sebab takut nak jawab soalan exam.

kalau susah ?? uwaarghh. tu lah baru namanya exam. kalau tak susah, tak exam lah. ( mama aku cakap ) yelaaahh. asal susah je exam, asal exam je susah. hisssh lemas lah cmni. cuak kebebeh

so, starting tomorrow. maybe blog aku ni akan ditinggalkan dan dianak tirikan dengan sengaja. bukan menyampah, tapi bagi ruang dan waktu untuk aku focus on my exam. cewaaaah padahal nanti ada je masa aku cilok jap nak update blog
hiihihikk


boleh tak kalau aku malas nak balek shah alam tomorrow ? nak duduk rumah. 

doraemon ! sila bantu * sah giler * :P

 

2 comments:

  1. sila jgn gila lg,paper tue sapa nak jawab..hee

    goodluck,jgn lar ank tiri,ank angkat okee lg..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha. @si ngongek. tak giler lagi. cuma meroyan. :P

    ReplyDelete

memang bulat lah mata korang yang komen. haa. komen lah lagi dengan mate yang bulat. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG good